Outsourcing IT
Wycena obsługi w 48 godzin

Dzięki strategii #outIT zyskasz:

20min

maksymalny czas reakcji
obsługi zdalnej
 

24h

wsparcie techniczne
  nawet

40%

oszczędności
vs. własny dział IT

#outIT - to się opłaca!

Potrzebujesz wyceny -
przygotujemy ją dla Ciebie
w 48h
wypełnij formularz »

Proponowany przez VECTO Outsourcing procesów IT umożliwia realizację strategicznych celów organizacji poprzez wykorzystanie doświadczenia i kwalifikacji inżynierów spółki. Taki model zarządzania procesami IT zapewnia wysoką jakość, pełną dyspozycyjność i wdrażanie elastycznych rozwiązań ściśle dopasowanych do indywidualnych potrzeb naszych Klientów .

Gwarantowe czasy reakcji

Outsourcing IT to dla każdej firmy również najoszczędniejszy model kierowania procesami IT. Wielkość firmy nie ma tu znaczenia, liczy się możliwość korzystania z szerokich kompetencji partnera, znacząca redukcja kosztów działań IT oraz okazja do ewentualnej relokacji zaoszczędzonych środków.

Jesteś szefem Działu IT?

Zobacz co Tobie zapewni Outsourcing IT:

  • Dostęp do nowoczesnych technologii
  • Możliwość niemal dowolnego kształtowania usług
  • Zarządzanie mniejszą grupą pracowników
  • Możliwość wykorzystania wolnych środków finansowych na innowacyjne rozwiązania
  • Dywersyfikacja ryzyka i odpowiedzialności za działanie struktur IT
  • Dyslokacja sprzętu - łatwiejsze zarządzanie w przypadku awarii systemów
  • Możliwość testowania nowych produktów, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych
Jesteś Prezesem lub właścicielem firmy?

Zobacz co Tobie zapewni Outsourcing IT:

  • Zmniejszone koszty operacyjne
  • Zmniejszone koszty inwestycyjne
  • Zmniejszone koszty posiadania (stałe)
  • Szybsze wprowadzanie innowacji w firmie, łatwiejsze prezentowania nowych produktów
  • Lepsza kontrola finansów (konkretna usługa za określoną cenę)
  • Lepsza kontrola procesów biznesowych
  • Pozytywny wpływ na wizerunek firmy

Korzyści ze stałych umów serwisowych to:

  • Uniknięcie kosztów związanych z utrzymaniem działu informatycznego (tworzenie stanowisk pracy, wynagrodzenia pracowników, ubezpieczenia, urlopy, szkolenia, itd.),
  • Wsparcie techniczne doświadczonych i wykwalifikowanych pracowników (umiejętności potwierdzone posiadanymi certyfikatami),
  • Gwarantowany w umowie szybki czas reakcji i maksymalny czas usunięcia zgłoszonej awarii (SLA),
  • Skuteczne rozwiązywanie problemów informatycznych od najmniej istotnych jak np. instalacja drukarki, do administracji rozbudowanymi systemami serwerowymi i sieciowymi,
  • Stałe doradztwo techniczne, rekomendacje w zakresie rozbudowy infrastruktury.
  • Podpisanie umowy serwisowej oznacza dla Państwa koniec zmartwień związanych z utrzymaniem własnego systemu informatycznego, co pozwala skoncentrować się na właściwej działalności Państwa firmy!

Potrzebujesz wyceny?
Kosztorys obsługi otrzymasz w ciągu 48h (dotyczy dni roboczych)