VECTO - systemy informatyczne

Outsourcing IT

Wycena obsługi w 48 godzin

Vecto zapewnia opiekę informatyczną w oparciu o umowy serwisowe, które znacząco redukują koszty utrzymania firmowych działów i usług IT przy jednoczesnej gwarancji wysokiej jakości tych usług oraz ich systematycznego wykonywania.

Dzięki strategii #outIT zyskasz:

20 min - maksymalny czas
reakcji obsługi zdalnej

24 h wsparcie techniczne

nawet 40% oszczędności
vs własny dział IT

#outIT - to się opłaca!

Proponowany przez VECTO Outsourcing procesów IT umożliwia realizację strategicznych celów organizacji poprzez wykorzystanie doświadczenia i kwalifikacji inżynierów spółki. Taki model zarządzania procesami IT zapewnia wysoką jakość, pełną dyspozycyjność i wdrażanie elastycznych rozwiązań ściśle dopasowanych do indywidualnych potrzeb naszych Klientów.

Gwarantowane czasy reakcji. Outsourcing IT to dla każdej firmy również najoszczędniejszy model kierowania procesami IT. Wielkość firmy nie ma tu znaczenia, liczy się możliwość korzystania z szerokich kompetencji partnera, znacząca redukcja kosztów działań IT oraz okazja do ewentualnej relokacji zaoszczędzonych środków.

Potrzebujesz wyceny?

Przygotujemy ją dla Ciebie w 48 h

Jesteś szefem Działu IT?

Zobacz co Tobie zapewni Outsourcing IT:

  • Dostęp do nowoczesnych technologii
  • Możliwość niemal dowolnego kształtowania usług
  • Zarządzanie mniejszą grupą pracowników
  • Możliwość wykorzystania wolnych środków finansowych na innowacyjne rozwiązania
  • Dywersyfikacja ryzyka i odpowiedzialności za działanie struktur IT
  • Dyslokacja sprzętu - łatwiejsze zarządzanie w przypadku awarii systemów
  • Możliwość testowania nowych produktów, bez ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych

Jesteś prezesem lub właścicielem firmy?

Zobacz co Tobie zapewni Outsourcing IT:

  • Zmniejszone koszty operacyjne
  • Zmniejszone koszty inwestycyjne
  • Zmniejszone koszty posiadania (stałe)
  • Szybsze wprowadzanie innowacji w firmie, łatwiejsze prezentowania nowych produktów
  • Lepsza kontrola finansów (konkretna usługa za określoną cenę)
  • Lepsza kontrola procesów biznesowych
  • Pozytywny wpływ na wizerunek firmy

Korzyści ze stałych umów serwisowych:

  • Uniknięcie kosztów związanych z utrzymaniem działu informatycznego (tworzenie stanowisk pracy, wynagrodzenia pracowników, ubezpieczenia, urlopy, szkolenia, itd.),
  • Wsparcie techniczne doświadczonych i wykwalifikowanych pracowników (umiejętności potwierdzone posiadanymi certyfikatami),
  • Gwarantowany w umowie szybki czas reakcji i maksymalny czas usunięcia zgłoszonej awarii (SLA),
  • Skuteczne rozwiązywanie problemów informatycznych od najmniej istotnych jak np. instalacja drukarki, do administracji rozbudowanymi systemami serwerowymi i sieciowymi,
  • Stałe doradztwo techniczne, rekomendacje w zakresie rozbudowy infrastruktury.
  • Podpisanie umowy serwisowej oznacza dla Państwa koniec zmartwień związanych z utrzymaniem własnego systemu informatycznego, co pozwala skoncentrować się na właściwej działalności Państwa firmy!

Potrzebujesz pomocy?

Kosztorys obsługi otrzymasz w ciągu 48h (dotyczy dni roboczych)

Informujemy, że strona wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji usług, opisanych w Polityce plików cookies. Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie tych plików.

POLITYKA PLIKÓW COOKIES
Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  • optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora.

W ramach Serwisu wykorzystywane są dwa typy plików cookies „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem www.wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Więcej o ciasteczkach