OUTSOURCING IT

Outsourcing IT to dla każdej firmy najoszczędniejszy model kierowania procesami IT. Wielkość nie ma tu znaczenia, liczy się możliwość korzystania z szerokich kompetencji partnera, dopasowane do potrzeb rozwiązania technologiczne oraz rozsądne zarządzanie wydatkami.

Vecto zapewnia opiekę informatyczną w oparciu o umowy serwisowe, które znacząco redukują koszty utrzymania firmowych działów i usług IT przy jednoczesnej gwarancji wysokiej jakości tych usług oraz ich systematycznego wykonywania.

Szef Działu IT

Jesteś szefem Działu IT?

Zobacz co Tobie zapewni Outsourcing IT:

  • Dostęp do nowoczesnych technologii
  • Możliwość niemal dowolnego kształtowania usług
  • Zarządzanie mniejszą grupą pracowników
  • Możliwość wykorzystania wolnych środków
    finansowych na innowacyjne rozwiązania
  • Dywersyfikacja ryzyka i odpowiedzialności
    za działanie struktur IT
  • Dyslokacja sprzętu - łatwiejsze zarządzanie
    w przypadku awarii systemów
  • Możliwość testowania nowych produktów, bez
    ponoszenia dużych nakładów inwestycyjnych
Właściciel firmy

Jesteś Prezesem lub właścicielem firmy?

Zobacz co Tobie zapewni Outsourcing IT:

  • Zmniejszone koszty operacyjne
  • Zmniejszone koszty inwestycyjne
  • Zmniejszone koszty posiadania (stałe)
  • Szybsze wprowadzanie innowacji w firmie, łatwiejsze
    prezentowania nowych produktów
  • Lepsza kontrola finansów (konkretna usługa za
    określoną cenę)
  • Lepsza kontrola procesów biznesowych
  • Pozytywny wpływ na wizerunek firmy



W firmie Vecto Sp. z o.o. w oparciu o nasze doświadczenia, wypracowaliśmy efektywny sposób obsługi i zarządzania systemami informatycznymi naszych klientów. Trzonem tego systemu jest zdobyta i stale poszerzana wiedza naszych pracowników i współpracowników. Naszym głównym atutem jest jakość świadczonych usług. Obsługujemy zarówno klientów biznesowych, instytucje państwowe, jednostki edukacyjne jak i osoby prywatne, w gronie naszych klientów znajdują się duże przedsiębiorstwa i koncerny międzynarodowe.

Jako najlepsze rozwiązanie proponujemy odjęcie stałej współpracy zakładającej pełną opiekę serwisową nad strukturą informatyczną firmy.

Korzyści ze stałych umów serwisowych to:

  • ›› Uniknięcie kosztów związanych z utrzymaniem działu informatycznego (tworzenie stanowisk pracy, wynagrodzenia pracowników, ubezpieczenia, urlopy, szkolenia, itd.),
  • ›› Wsparcie techniczne doświadczonych i wykwalifikowanych pracowników (umiejętności potwierdzone posiadanymi certyfikatami),
  • ›› Gwarantowany w umowie szybki czas reakcji i maksymalny czas usunięcia zgłoszonej awarii (SLA),
  • ›› Skuteczne rozwiązywanie problemów informatycznych od najmniej istotnych jak np. instalacja drukarki, do administracji rozbudowanymi systemami serwerowymi i sieciowymi,
  • ›› Stałe doradztwo techniczne, rekomendacje w zakresie rozbudowy infrastruktury.

Podpisanie umowy serwisowej oznacza dla Państwa koniec zmartwień związanych z utrzymaniem własnego systemu informatycznego, co pozwala skoncentrować się na właściwej działalności Państwa firmy!

INNOWACYJNOŚĆ!

Dzięki realizacji projektu VITSM współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, oferujemy nowe, szybkie i bezpieczne rozwiązanie pomocy zdalnej.

Teraz nie trzeba już wzywać do firmy informatyka, większość problemów z komputerami jesteśmy w stanie rozwiązać zdalnie. Do nawiązania połączenia z informatykiem nie potrzebna jest żadna instalacja, wystarczy uruchomić plik i udzielić jednorazowego dostępu do swojego komputera, podając wyświetlony na ekranie numer ID i hasło. W trakcie połączenia można obserwować działania informatyka.

NASZE ATUTY

II LINIE WSPARCIA

Vecto Supprt Team
– zdalny helpdesk dla użytkowników,
Vecto Engineers
– certyfikowani inżynierowie od zadań specjalnych.

VITSM

autorski system realizacji zdalnej pomocy!

ELASTYCZNOŚĆ WSPÓŁPRACY

nieszablonowe działanie, dostosowane
do realnych potrzeb – indywidualnie
konsultowanie SLA.

ZESPÓŁ SZANOWANYCH EKSPERTÓW

jesteśmy Partnerem Merytorycznym
ogólnopolskich konferencji Synergy Poland!

Formularz kontaktowy